Сайт ОТГ: яким він має бути
«Медіа-стратегія в ОТГ: робота зі ЗМІ та порядок ведення офіційних інформаційних ресурсів рад» - тренінг з такою назвою відвідали працівники Вертіївської ОТГ. Більшість з діючих 19 об’єднаних територіальних громад уже мають сайти. Значна частина веб-порталів — на стадії розробки. Тож, аби допомогти уникнути найпоширеніших помилок у медіа-плануванні, Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської ОДА спільно з Чернігівським відокремленим підрозділом установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» провів тематичне навчання для представників громад.
— Налагодження якісного інформування та комунікації з населенням — один з ключових пунктів у стратегії розвитку громади. Адже повноваження віддали на місця задля того, аби люди знали про них та використовували належним чином, —акцентувала директорка чернігівського центру розвитку місцевого самоврядування Ірина Кудрик.
— Наша мета — допомогти розробити ефективні та зручні електронні ресурси, а також налагодити співпрацю з відповідальними за комунікацію в громадах, — розповідає директор Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської ОДА Андрій Подорван. — Наразі Департамент проаналізував сайти ОТГ на наявність необхідних рубрик, їх наповнення та оформлення. Результати моніторингу і стали безпосереднім предметом обговорення.
Фахівці Департаменту детально розповіли про структуру сайту та надали загальні поради щодо підготовки інформаційних повідомлень.
Обговорювали й основні аспекти роботи у соціальних мережах.
Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації